20 Eylül 2017 Çarşamba

MEDİTASYON....

MEDİTASYON
Meditasyon,zihin sakin oldugunda bedeninde onu takip edeceği gerçeginden hareketle kullanabilecegimiz en basit rahatlama şeklidir.Meditasyon sürecinde zihne ilham dolar,sezgisel bilgi akmaya başlar ve kişi üstün bir bilinçhalina ulaşarak öz benliğiyle ilişki kurabilir.Meditasyon yapan kişi çakraları ve enerji kanallarını temizler.Buda organlara büyük yararlar saglamaktadır..Gerilimler enerji dengesizlikleri sizleri gerebilir ve üzerinizde yogunlaşan bi negatiflik yaratabilir meditasyon size dengeve iç bilgeligi saglar.
Belli meditasyonlar işin ehillerince yapılmalıdır.Bazı insanlar şahıslar çok fazla yogunlaşacakları için usta bi elin dokunuşlarıyla tekrar olan zamana dönüş yapacakları için..An'da olan zamansızlık noktalarına ulaşanlar içinde bu gereklidir..Her meditasyon yanlız yapılmamalıdır.
Meditasyon grup halinde olması enerji anlamında daha güçlü olacagı için kişi kendini daha emin daha güvende hissedecegi için toplu meditasyonların kişiye daha çok katkısı vardır.Grup meditasyonlarını daha çok tasvip ediyorum.Ağlama,içsel üzüntü,görülen bi görü o kişinin kişiselliginde çatıştıgı herhangi bir noktada kişiye yardımcı olucak görüleri izah edecek bi hocanın olmasıda ayrı bi rengin çiçek çiçek akmasıdır ruh saglıgına...Meditasyon bir gerçekliktir..

MEDİTASYON VE YARARLARI

-Farkındalık kanallarnı açar.
-Kendi içsel boyutunuzdaki bilgilerinizi almada yardımcı olur.
-Sezgisel kanallarınızın açılmasına yol açar.
-Günlük yaşam veya içinden çıkamadıgınız bi sorununuzda işaret görevi yapar.
-Meditasyon yaşam alanlarını genişletir.
-Sınırsız düşünebilme yaşayabilme olgularına yardımcı olur.
-Kısıtlayıcı düşüncelerden arınma yolları ve ilerleme
-Yaşamdaki gerçeklikleri keşfetme
-Aydınlanma
-Enerji potansiyelinde denge ve içsel denge
-Kendi içsel ışığını tanıma(kendini tanıma)
-İlahi şifa
-Huzur şifa bilgelik,akıcılık
-Günlük yaşantıda dengede olur.
-Kendi özüne döner kişi.
Zihin-beden-ruh üçgenindeki döngüde şifa
MEDİTASYON UYGULAMASI ESNASINDA DANIŞMANLARIMIN SÖZLERİ

-Kalbim yerinden çıkacak gibiydi.
-İçerde bi savaş var
-Yüregimde bir ferahlık,sanki varoluş içimde
-Kendimi çok özlemişim
-Kelimeler yetersiz
-Aglamak istiyorum
-Başım agrımıyo
-İçimde beni huzur noktasına getiren birşeyler var
-Seni öpebilirmiyim
-Güneşin dogdugunu hissediyorum..
-Yaşamda güven duygumu kaybetmiştim sana güveniyorum.
-Agrım gitti
-Bu bir mucize güneşim
-SİZİ ŞİMDİ SEVİYORUM
-Aynalar kırıldı
-Bu bir mucize
-O'nu hissediyorum
Meditasyon bir benim yaşam biçimim.......Türkiye'de kişiye özel meditasyon teknikleri uygulamak işim....
IŞIGINIZ FREKAN VE BOYUTU KADAR İLERLEME KAYDEDER...SEVGİ VE SAYGILARIMLA.....N.BİRHAN SALİŞ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder